Kundehjelp

Hvis du ikke finner det du leter etter i svarene nedenfor, vennligst ta kontakt med oss direkte!
Hvordan kan vi hjelpe?

Ofte stilte spørsmål og svar

Frakt

Hvor mye koster frakt?

Det er fri frakt på ordre over kr 1500. På ordre under kr 1500 tilkommer en fraktkostnad på kr 99. Les mer om frakt og retur her.

Sender dere til mitt land?

Ja, mest sannsynlig! Vi tilbyr frakt til de fleste land. Pass på at du er inne på riktig nettside for ditt land (www.gaitline.no/www.gaitline.dk/www.gaitline.se/www.gaitline.com/www.gaitline.eu).

Må jeg betale for toll?

Nei, du må ikke betale toll på ordren din.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi sender bestillinger fra vårt lager på Vestby i Norge mandag til fredag. Når du mottar din forsendelsesinformasjon via e-post tar det normalt mellom 2-5 virkedager før din ordre leveres.

Betaling

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruke?

Vil tilbyr betaling via Nets, Vipps, Vipps Hurtigkasse og Klarna.

Selger dere gavekort?

Per nå tilbyr vi dessverre ikke gavekort.

Hvor kan jeg legge til en rabattkode?

I kassen finner du et bestillingssammendrag. På mobil velger du "Vis bestillingssammendrag" og et felt for rabattkode vil vises

Hvorfor fungerer ikke rabattkoden min?

Rabattkoder kan ha spesifikke vilkår og betingelser, inkludert utløpsdatoer eller begrensninger på visse produkter. Forsikre deg om at du har tastet inn riktig informasjon, og at den oppfyller kriteriene som er beskrevet i rabattkodens betingelser. Rabattkoder vil ikke fungere på allerede rabatterte varer. Dette inkluderer også varer i outleten.

Når vil jeg motta min bestilling?

Hva er fraktbetingelsene?

Vi sender bestillinger alle virkedager. Når du mottar din forsendelsesinformasjon via e-post tar det normalt mellom 3-5 virkedager før din ordre leveres. I salgsperioder må det forventes noen dager ekstra leveringstid.

Hvordan kan jeg spore min bestilling?

Du kan se ditt ordrenummer i ordrebekreftelsen på e-post. Sporingsinformasjon vil bli sendt både i "shipment confirmation" e-post, samt direkte fra vår transportør. Transportøren vil sende deg informasjon om sporing og levering via SMS.

Kan jeg gjøre endringer på min bestilling når den først er lagt inn?

I utgangspunket er det ikke mulig å endre en bestilling etter at den er sendt inn. Hvis man raskt tar kontakt med kundeservice kan det være en mulighet for å kansellere ordren og legge inn en ny med de ønskede endringer, selv om vi ikke kan garantere dette.

Returer

Produktet passet ikke meg, hvordan kan jeg returnere det?

Du må fylle ut det vedlagte returskjemaet for å returnere din ordre. Les mer om dette her:https://gaitline.no/pages/levering-retur

Jeg har mottatt feil produkt, hva gjør jeg?

Kontakt vår kundeservice umiddelbart for å løse problemet. Vi sørger for at du får tilsendt riktig produkt og gir deg instruksjoner for hvordan du returnerer produktet som var feil.

Hva er deres returvilkår?

Du kan lese mer om våre returvilkår her.

Produkt og Passform

Hvor kan jeg finne informasjon om størrelser?

Du kan se vår størrelsesguideher.

Hvordan er størrelsen?

Våre størrelser er basert på standardstørrelser. Er du normalt en 38 er du også 38 i GaitLine. Dog opplever vi noe ulikheter, og enkelte sko kan oppleves små i størrelsen. Disse vil være godt merket i produktbeskrivelsen. Les alltid denne før du bestiller.

Hvordan vasker jeg skoene mine?

Ikke vask skoene i vaskemaskinen. Vask skoene heller skånsomt i en liten balje eller i kjøkkenvasken med lunkent vann. Unngå salmiakk og klor, og bruk heller vanlig vaskemiddel som du ellers ville brukt til klærne i vaskemaskinen.

Hva er forskjellen på dame- og herresko?

Alle sko fra GaitLine er unisex. Det vil si at alle størrelser er like og alle modeller passer til både kvinner og menn. Det er kun størrelse som varierer. Merk, enkelte sko ligger kun i damekategorien, dette er sko som går i størrelse 36-42.

Er skoene vanntette?

Noen av våre sko er designet for å være vannavstøtende i ulik grad, men de er kanskje ikke helt vanntette. Vennligst sjekk produktinformasjonen for spesifikke detaljer om vannavstøtende egenskaper.

Kan jeg vaske innersålen på skoene mine?

Ja, det kan du. Vi anbefaler imidlertid ikke å vaske dem i vaskemaskinen med et varmere program enn 30°, og det må være et skånsomt program for å bevare innersålen best mulig. Etter vask er det viktig å tørke innersålene i romtemperatur, og unngå å plassere dem på gulv med varmekabler eller lignende, da dette kan påvirke formen på sålene negativt.

Er skoene veganske?

Ja, vi tilbyr veganske alternativer. Noen av våre skomodeller som er egnet for veganere, inkluderer World Cup PRO, Advance PRO, Track Knit, Route TRX og Tracer TRX WP. Disse skoene er laget uten bruk av materialer av animalsk opprinnelse, noe som gjør dem til et medfølende valg for de som foretrekker vegansk fottøy.

Hvor er skoene laget?

Våre sko er designet i Norge og produsert i Kina. Vi legger stor vekt på valg av produksjonspartnere, og fabrikken vi samarbeider med i Kina følger høye standarder for etiske og ordnede arbeidsforhold for å sikre kvaliteten og integriteten til våre produkter. Din tilfredshet og velferden til de som produserer skoene våre er av aller største betydning for oss.

Hvordan behandle skoene for lengre levetid?

Vi anbefaler å impregnere alle sko før bruk. Dette for at skoene enklere skal holde seg pene, lettere å rengjøre, samt at de skal tåle vær og vind.

Hva er SGL?

Du kan lese om våre sko og den unike Sensory Gait Line-teknologien her.

Person med beige klær holder GaitLine skoen Tracer TRX WP 2.0

Har du fortsatt spørsmål?

Kontakt oss hvis du fortsatt har spørsmål! Vi er her for å hjelpe!

Kontakt Gaitline