Returer, bytter og reklamasjoner

Her finner du de vanligste spørsmålene angående retur.

Hva er returvilkårene?

Utvidet returperiode: ordre satt mellom 15. november og 24. desember kan byttes frem til 31. januar 2025.

Vi tilbyr 30 dager åpent kjøp fra dagen du mottar din ordre.

For at returen skal bli godkjent må skoene bli returnert i hel og original forpakning.
Hvis du har brukt, vasket eller fjernet etiketter fra skoene, vil din retur ikke bli godkjent.

Du kan lese mer om våre returvilkår her.

Hvordan registerer jeg min retur/bytte?

Du registerer enkelt din retur via vårt returskjema nedenfor.

Om du skal bytte størrelser velger du ny ønsket størrelse i samme skjema.

Hvis du har betalt med Klarna, anbefaler vi at du også registrerer din retur hos dem slik at din faktura blir pauset. Dette gjør du i Klarna-appen. Din betaling blir da satt på pause.

Kan jeg returnere produkter fra forskjellige ordre i samme pakke?

Nei, foreløpig kan du ikke returnere produkter fra forskjellige ordre i samme pakke.

For å returnere produkter fra forskjellige ordre må du opprette én sak per bestilling.

Hvor lang tid tar det før dere mottar min retur?

Fra du leverer din pakke på ditt nærmeste utleveringssted vil det ta 1-2 uker for lageret å motta din retur. Så fort lageret har håndtert og godkjent din retur vil du få en separat e-post som bekreftelse.

Når og hvordan vil jeg motta min refusjon?

Så fort lageret har håndtert og godkjent returen din vil du bli refundert. Det kan ta opptil 2 uker før du mottar din refusjon. Dette vil bli gjort via samme betalingsmetode du brukte ved bestilling.

Om du har brukt Klarna som betalingsmetode så er det Klarna som er ansvarlige for å betale deg tilbake penger. Tilbakebetalingen skjer til den kontoen som ble belastet ved kjøp.

Det var ingen returlapp i pakken min, hvordan får jeg det?

Retur av sko har nå blitt veldig enkelt, alt du gjør er å følge instruksene i skjemaet nederst på siden her.

Etter registreringen mottar du en QR-kode fra PostNord som du viser på ditt nærmeste PostNord utleveringssted. Du behøver ikke å printe ut en fysisk returetikett.

Kan jeg ordne retur på egenhånd, eller levere returen på kontoret deres?

Nei, du kan ikke returnere produkter uten å registrere de i vårt retursystem. Vi har heller ikke mulighet til å ta i mot returer på vårt kontor da vi bruker et eksternt lager.

Pakker sendt til lageret uten å ha blitt registrert i retursystemet vårt kan ikke håndteres av vårt lager og vil derfor ikke kunne godkjennes som en retur.

Kan jeg droppe å avhente ordren min hvis jeg angrer kjøpet?

Dessverre kan du ikke droppe å avhente pakken du har bestilt. Hvis du angrer kjøpet ditt må du allikevel følge vår standard returprosedyre og registrere din retur via vårt retursystem.

Hvordan registrerer jeg en reklamasjon eller klage?

Vi streber alltid etter å opprettholde høyest mulig kvalitet på alle våre produkter.

Dersom du oppdager feil eller mangler i ditt produkt, vennligst registrer din reklamasjon eller klage i vår portal nederst på siden her. Velg produktet det gjelder, beskriv problemet, og legg ved bilder tatt i godt lys som tydelig viser problemet.

Husk at du er returansvarlig for at pakken kommer frem til oss.

For at returen skal bli godkjent må skoene bli returnert i hel og original forpakning.
Hvis du har brukt, vasket eller fjernet etiketter fra skoene, vil din retur ikke bli godkjent.