Levering & Retur

  • Gratis frakt*
  • Rask levering
  • 30 dager åpent kjøp
  • Ingen skjulte kostnader

Levering

Vi sender bestillinger alle virkedager (Mandag-Fredag). Ordre gjennomført før kl 11:00 blir sendt samme dag. Leveringstiden kan variere rundt helligdager, fellesferier og salgsperioder. 

*Frakt som tilkommer ved kjøp under NOK 1500 blir ikke refundert ved retur.

Når du mottar din forsendelsesinformasjon via e-post tar det normalt mellom 1-4 virkedager før din ordre leveres. 

Sporing

Du kan se ditt ordrenummer i ordrebekreftelsen på e-post. Sporingsinformasjon vil bli sendt både i "shipment confimation" e-post, samt direkte fra vår transportør. Transportøren vil sende deg informasjon om sporing og levering via SMS. 

Bring sporing: https://www.bring.no/tjenester/spore 

Returer

Vi tilbyr 30 dager åpent kjøp fra dagen du mottar din ordre.

Frakt som tilkommer ved kjøp under NOK 1500 blir ikke refundert ved retur.

Leveringen inneholder en forhåndsbetalt returetikett fra BRING for enkelt og gratis retur. 

Les mer om vilkår for retur lenger ned på siden. 

Hvordan returnere ordren 

1. Fyll ut returskjema som ligger vedlagt din ordre, med korrekt nummer/returkode som best beskriver årsaken til retur. 

2. Legg returskjema sammen med varene du ønsker å retunere, i en passende eske, for eksempel den du fikk tilsendt fra Gaitline.com. Vær oppmerksom, for at returen skal bli godkjent må skoene bli returnert i hel orginal forpakning. Skoene må ikke være brukt, vasket, endret og etiketter må ikke være fjernet. 

3. Fest den selvklebende returetiketten på din pakke og lever til ditt nærmeste servicepunkt for din transportør. For å finne nærmeste servicepunkt, se tidligere SMS/E-post fra transportør. 

Kontakt Bring på: https://www.bring.no/kundeservice/kontakt-oss

Hvis din ordre ikke inneholdt en returetikett, vær vennlig og kontakt GaitLine kundeservice på customerservice@gaitline.com.

Ved egen håndtering av retur sendes denne til:

Gaitline AS

Maridalsveien 300

0872 OSLO

Tilbakebetaling etter retur

Vi behandler din retur så raskt vi kan, ber om forståelse for at det kan ta opptil 2 uker før du mottar din refusjon. 
Når din retur er behandlet og godkjent, vil du motta din refusjon via samme betalingsmetode du brukte ved bestilling. 

Returnerte varer uten returskjema kan bli avvist.

Alle returer blir belastet et gebyr på NOK 69,- for håndtering av retur.

Kortbetaling: Klarna vil refundere deg beløpet tilbake til benyttet kort. Du blir kontaktet om de trenger ny kontoinformasjon.

Faktura: Logg deg inn på www.klarna.no for å få opp din oppdaterte faktura. Du finner også fakturaen i Klarna-appen. Du blir kontaktet om de trenger kontoinformasjon for kreditering.